مجمع انصار ولایت

سازمان غیردولتی تحت نظارت قوه قضائیه و وزارت کشور

مجمع انصار ولایت

سازمان غیردولتی تحت نظارت قوه قضائیه و وزارت کشور

مجمع انصار ولایت

شماره ثبت 2064 شناسه ملی10190052988

بایگانی
آخرین مطالب

مجمع انصار ولایت از سازمان های غیردولتی و مردم نهاد وزارت کشور با شماره ثبت 2064 و شناسه ملی 10190052988 در سال 1391 تاسیس و موفق به اخذ پروانه فعالیت گردید و در سال 1402 نیز با توجه به درخواست مجمع و تصویب هیات مدیره مرکزی و طی مراحل قانونی از سازمان های مردم نهاد تحت نظارت قوه قضائیه و دادگستری کل استان البرز نیز می باشد .

مجمع انصار ولایت طبق اساسنامه مورد تائید مرجع صدورپروانه مجاز به فعالیت در زمینه های حقوقی ، ورزشی ، هنری ، علمی ، اجتماعی فرهنگی ، سازندگی و اقتصادی می باشد و تمامی کادر این مجموعه از متخصصین و صاحب نظران استانی و کشوری می باشند .

مجمع انصار ولایت در زمینه حقوقی در سال 1402 در نظر دارد بسته ی ویژه امور حقوقی از قبیل مشاوره ، قبول و هدایت پرونده های قضایی به وکلای مجرب خود در استان البرز به شهروندان آن استان ارائه نماید لذا شرایط و جزییات آن در همین سایت منتشر خواهد شد .

در متن پایانی اشاره میگردد این مجمع آمادگی خود را زمینه های فعالیتی فوق با اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین سازمان های مردم نهاد همکار در استان و کشور اعلام میدارد و آماده دریافت پیام های شما از شماره اعلامی روابط عمومی سازمان و پیام های خصوصی در این سایت می باشد ضمنا در حوزه اعطا نمایندگی نیز تصمیمات در حال اتخاذ است و از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد .